ADRES SIEDZIBY ALTERKOM:
ul. Borkowska 25B/U2
30-438 Kraków
Wszelką korespondencję prosimy kierować na powyższy adres.
Alterkom Sp. z o.o. – Kontakt ze wsparciem technicznym
Spółka Alterkom Sp. z o.o. jest zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000180473.
Kapitał zakładowy: 60.000 PLN w pełni opłacony, NIP 679-27-83-310 REGON 356772617
Gwarancja podstawowa: +48 22 50 71 700
(08:00 – 17:00 pn. – pt.)
Gwarancja Next Business Day (serwis u klienta): +48 22 50 71 700
(08:00 – 17:00 pn. – pt.)
ProSupport (obejmuje usługę ProSupport z technologią Copilot): +48 22 50 71 700
(24×7(08:00 – 17:00 pn. – pt. w jęz. polskim. Po godzinach obsługa w jęz. angielskim.)
ProSupport Plus (obejmuje usługę ProSupport z technologią Copilot): +48 22 50 71 700 wew: 1100257,
24×7 (08:00 – 17:00 pn. – pt. w jęz. polskim. Po godzinach obsługa w jęz. angielskim.)
Premium Support & Premium Support Plus: 022 5071 978, 24×7
Produkt | Dostępność | Numer telefonu | Numer wewnętrzny |
Force 10 | 24×7 | 022 5071 978 | 1100257 |
Active System Manager |
24×7 | 022 5071 978 | 1100257 |
Hermes DAS |
24×7 | 022 5071 978 | 1100257 |
EVO RAIL |
24×7 | 022 5071 978 | Nie dotyczy |
VMWARE |
24×7 | 022 5071 777 | 3480319 |